Yesterday & today = Gister & vandag: 1987 No 13
Contents
No. 13, April 1987
Articles
- Politieke geletterdheid - 'n repliek. / Trümpelmann, MH
- The case for a pluralist South African school history. / Giliomee, H
- Probleme uit die senior sillabus - buiteparlementêre bedrywighede. / Anoniem
- Geskiedeniseksaminering in die senior sekondêre standerds - probleme vir die leerling en onderwyser. / Van Zyl, CH
- Die bestudering van geskiedenis deur middel van die bronnemetode, met spesiale verwysing na geskiedenisonderrig op skool. / Coetzee, DJJ
- Diffirensiasie in geskiedenis aan die sekondêre skool tussen hoër-, standaard- en laergraadleerlinge (en verdere indiwidualisasie). / Dreyer, N
- "Wie moes die diamantvelde gekry het?" - 'n gesimuleerder voorstelling van die dispuut rondom die Keate-uitspraak en die diamantveldkwessie. / Tallie, FM
- Die Afrikaner in die jare dertig: 'n dekade van trauma en spanning. / Posthuma, AJ
- Principles that should underlie the formation of a senior primary history syllabus. / Hattingh, JH
- Die vraag-en-antwoordmetode in die onderrig van geskiedenis met behulp van prentmateriaal. / Horn, JML
- Wamakersvallei: geskiedenisprojek. / Joubert, JJ
- John Ross. / Cubbin, T
- Memorandum van moete en moenies en 'n model vir filmles in die laerskool. / Olivier, J
Book reviews
Recent Submissions
-
Van der Ross, R.E. The rise and decline of apartheid. [Boek resensie]
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Heunis, J.C. 1986. United nations versus South Africa. [Boek resensie]
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Memorandum van moete en moenies en 'n model vir filmles in die laerskool.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
John Ross.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Wamakersvallei: geskiedenisprojek.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Die vraag-en-antwoordmetode in die onderrig van geskiedenis met behulp van prentmateriaal.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Principles that should underlie the formation of a senior primary history syllabus.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Die Afrikaner in die jare dertig: 'n dekade van trauma en spanning.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
"Wie moes die diamantvelde gekry het?" - 'n gesimuleerder voorstelling van die dispuut rondom die Keate-uitspraak en die diamantveldkwessie.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Diffirensiasie in geskiedenis aan die sekondêre skool tussen hoër-, standaard- en laergraadleerlinge (en verdere indiwidualisasie).
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Die bestudering van geskiedenis deur middel van die bronnemetode, met spesiale verwysing na geskiedenisonderrig op skool.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Geskiedeniseksaminering in die senior sekondêre standerds - probleme vir die leerling en onderwyser.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Probleme uit die senior sillabus - buiteparlementêre bedrywighede.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
The case for a pluralist South African school history.
(The South African Society of History Teaching, 1987) -
Politieke geletterdheid - 'n repliek.
(The South African Society of History Teaching, 1987)